joi, 15 septembrie 2011

Cochetul Oras Italian

Tin minte cum tocmai coborasem in autogara din cochetul oras italian. Era un inceput de mai ametitor de frumos. Stateam pe marginea bagajului si asteptam sa ma iei. Recunosc ca mi-ar fi placut sa ma intampini, tin minte cum te cautam cu privirea—precum un copil care se intoarce din excursie si isi cauta parintii—dar nu-i nimic. M-am bucurat sa te vad venind, pe jumatate adormita caci era destul de devreme. Nu te mai vazusem de vreo trei luni.
A fost prima mea experienta in Italia. Ne-am plimbat pe strazile din cochetul oras italian (tin minte si acum ploaia ce ne-a prins in fata primariei si ne-am ascuns intr-o cabina de telefon public, haha), ne-am dus si in Venetia… a fost frumos, ce mai. Stiam de pe atunci ca urma sa o luam pe drumuri diferite… tie incepea sa-ti palca Italia, eu deveneam tot mai legat de Romania.
Acum cred ca esti bine, ti-a fost mai greu la inceput. Eu urmeaza sa ma mut intr-un apartament din a carui terasa se vad muntii. Iti poti da seama? Se vad muntii dintr-un oras de campie! La fel ca-n cochetul oras italian! Iiiihaaa

Gloria Estefan - Wrapped

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu