joi, 27 decembrie 2012

Tu, mereu...

Gândeşte-te că afară e frig tare si că incepe să ningă. Îţi dau un mesaj în care-ţi spun că vreau să plecăm undeva departe, la o cabană izolată în vârf de deal, aşezată la marginea unei paduri. Îţi îndeşi haine groase intr-o valiză mică şi vin după tine să te iau, să plecăm la drum, în ceas de noapte. Conduc pe un drum întunecat şi pustiu, la radio se dau muzici din alte vremuri, iar tu fumezi în dreapta mea.. Îmi povesteşti trăirile tale, bucuriile şi dezamăgirile iar eu te ascult şi mă minunez cât eşti de femeie. Atât de femeie încât îmi vine să-ţi spun ceva, dar nu o fac. După câteva ceasuri, ajungem la destinaţie şi intrăm în cabana înzăpezită. Îmi spui că iţi e frig iar eu aşez un morman de lemne în şemineu şi le aprind. Îmi aduci un pahar de vin rosu şi te aşezi lângă mine iar eu te iau de mână, aşa cum reactionez când îmi e frică să nu pierd ceva. Te intreb cât e ceasul iar tu imi spui că timpul e pentru cei mediocrii şi că ce conteaza cât e ora, atâta timp cât ştim când e zi si când e noapte. Rad si mă gândesc că ai dreptate şi că mi-ai citit gandurile, aşa cum o faci de multe ori. Te ghemui în mine şi adormim cu zambetul pe buze iar eu ştiu că acum totul e perfect.

http://www.youtube.com/watch?v=rgWefgUxH2Y

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu